101208

Idag har det enda jag gjort på hela dagen varit att vara på praktiken och pluggat lite, dagarna känns så otroligt roliga nu för tiden.. Allt man gör är att gå i skolan och plugga på fritiden, och när man väl har tid är man bara trött och vill sova, så jäkla värdelööööst. Vill ha lov nu med en gång. Lustigt att jag klagar på skolan nu, när jag har börjar fått lite ångest på att jag bara har en termin kvar i skolan och sen börjar "det verkliga livet" hjälp..
Här kommer en gammal outfit:
Tröja: BikBok
Tights med nitar: H&M
Skor: Din sko



Här kommer en bättre bild på mina sk "Lady Gaga skor" enligt en kompis haha

Kommentarer
Postat av: isse

vem ere som säger aTT de e lady gag skor? =P

2010-12-11 @ 15:53:57
Postat av: Hanna

Isse: Jenny säger så ;p

2010-12-11 @ 22:03:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0