Juletider

Idag är det 1a december, helt sjukt vad fort tiden går. Kom att tänka på att det var fan nyss det var en sån galen mellandagsrea och man inte hittade något i butikerna haha :p Men glad är man ju ändå, julen är ju den bästa tiden på hela året! :)
Har börjar med en jultradition. Minns ni Mysteriet på Greveholm som man såg när man var liten? Den bästa julkalendern som gjorts! Så istället för att se julkalendern på tv kollar jag ett avsnitt/dag av Greveholm fram tills julafton, och till det äter jag en chokladbit ur min julkalender, jaa jag har en.. Mamma kom hem med en till mig haha, börjar ju bli lite för stor för sånt, men traditioner är alltid kul så jag klagar då inte :)
http://www.youtube.com/watch?v=nR8AjjIDezo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0