Sthlm

Åkte till sthlm och min kära pojkvän i måndags, vi gick runt i stan på en gång eftersom han skulle köpa massa grejer. Där fick jag välja min julklapp, Beyonce´s parfym "heat" mums! Älsklingen kunde inte låta bli att köpa en till sig själv så det blev en Armani "diamonds". Han var väldigt sugen på att ta en annan först men jag sa att den luktade tvål, då frågade han någon random tjej som stod bredvid om hon också tyckte det och hon sa ja, score! haha man ska lyssna på mig..

Igår var vi och mina kusiner Lina och Rebecka och tittade på nya Narnia i 3D på bio. Vi satt på balkongplatserna och det var nice ;p Filmen var bra men den var inte värd att se i 3D då det knappt var några effekter i det..

Min

Jockes


Narnia prince Caspian


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0