Jul

Då var det lov (SKÖNT!) och i förrgår var det julafton, mysigt. Har dock inte fått någon julkänsla än.. Blev väldigt nöjd över mina julklappar iaf.
Jag fick:
  • saker tills när jag flyttar hemifrån: glas, bestick, kastrull, matform, kokböcker, täcke och kudde
  • hudvårdssaker: massa olika krämer, handduk, värmekudde
  • filmer och Just Dance till wii - skit kul
  • Blev inskriven på trafikskolan + böcker att träna med
Något som verkligen inte har med det här att göra: jag har upptäckt att jag är en riktig filosof, jag funderar på så mycket konstiga grejer, helt sjukt, blir verkligen trött på mig själv vissa gånger. En typisk "Hannatanke" kan t ex vara "Varför säger människor så här men menar så där?" och så sitter jag och funderar hur människan fungerar. Eller "hur tänkte människan som kom på spegeln?" As jobbigt till slut -.-
God jul allihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0