Dagens

Idag på praktiken (jag har praktik två dagar i veckan hela den här terminen, är på Hedemora energi, en admin plats.) var det möte hela dagen, en timme innan lunch skulle vi på en hemlig aktivitet vilket visade sig vara yoga och gud va skönt det var alltså! (Det tråkiga var bara det att jag tror jag har en spricka eller inflammation i ett revben så det gjorde jäkligt ont att göra vissa saker..) Man blev så lugn i kroppen och pigg efteråt, skulle verkligen vilja börja gå på det. Synd bara att det är så himla dyrt eller så är det tider då jag har annat för mig, så typiskt :( Sen gick vi tillsammans och åt på Akropolis, en restaurang i vår stora stad.. Och toppat på det fick jag sluta tidigare och slapp gå hem i kylan, Härlig dag!

Här kommer en dagens outfit:




En enkel och skön outfit som passar bra till möten

Kofta -H&M
Kortärmad tunika - BikBok
Tights - H&M

Kommentarer
Postat av: Amanda

min tröja va? ;)

2011-01-07 @ 16:57:46
URL: http://mandaaberg.blogg.se/
Postat av: Hanna

Amanda: jaa (;

2011-01-07 @ 21:12:11
URL: http://byhanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0