20/4-11

I måndags kom Jocke hit för han har lov, men jag går ju fortfarande i skolan den här veckan.. Har varit riktigt segt att gå till skolan den här veckan men imorn ska jag bara titta på dansens dag uppvisning (älskar dans!) sedan får jag loooooov ffs!! I måndags gjorde jag muntligt nationellt prov i Svenska B, ett föredrag om vampyrer, och jag fick MVG! Är otroligt glad över det, tkr ju att det är liite jobbigt att prata inför grupp så där men det gick ändå bra som man ser i betyget, jiihoo ;D Under tiden jag har varit i skolan har pappa och för det mesta Jocke gjort om hela vår veranda, så himla duktig min älskling ♥.
Imorn är det påsk (eller är det på fredag? aja påskhelg är det iaf) och då kommer även Lina hit för lite "semester" på landet ;D
Xoxo

Kommentarer
Postat av: Carro - såklart!

Påskhelgen sträcker sig fem dagar - Skärtorsdag (idag), Långfredag, Påskafton, Påskdagen samt Annandag påsk. :D Du borde läsa min bok "Det ska vi fira!"...



Bra jobbat med nationella provet, Hanna! Riiiktigt gut! :D

2011-04-21 @ 12:12:54
Postat av: Jenny

Du förtjänade ett MVG för det där! :)

2011-04-22 @ 01:24:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0