Bal

Igår åkte jag, mamma och pappa till borlänge för att hämta min balklänning som hade kommit! Åh den är så underbart fin, passar perfekt (dock inte längden men det var ju ingen suprise direkt..) och är precis i min stil. Kommer kunna använda den på andra fina tillställningar vilket nästan är det bästa med den :) Nu längtar jag till balen!
Chiffong tyg och diamanter - precis som jag ville ha det

Bilderna gör inte klänningen rättvisa, den är mycket vackrare i verkligheten.
Nu är det bara skor, väska och kanske lite smycken kvar! Lär också tillbaka till butiken när jag bestämt skor så ska de sy upp klänningen :)
Xoxo

Kommentarer
Postat av: isse

riktigt riktigt snygg, det kommer bli skiit kul på balen :)

2011-04-04 @ 07:38:34
Postat av: Orrac

Riktigt fin, Hanna! :D Och som du säger så passar den ju sig till andra tillfällen också, än bara balen!

Ett kap! :D

2011-04-04 @ 16:07:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0