Dagen

Idag hade jag bara nationellt prov i Svenska B skriftligt så jag kom hem innan tolv, skönt. Provet gick så där, förstod inte riktigt uppgiften och jag är väl inte helt nöjd med det jag skrev men jag gjorde mitt bästa för tillfället iaf, skönt att ha det gjort! Nu ska jag bara plugga klart två grejer sen är jag klar för den här veckan, snacka om underbart att få göra något annat än pluggning för en gångs skull! Sedan ikväll blir det nog lite Latino moves och springa hem efteråt :)
Så här såg jag ut idag:
Tröja - Bikbok, köpte den och en till färg för 60 kr!
Halsband - Glitter (tror jag)
Underbart nagellack från H&M

Xoxo

Kommentarer
Postat av: Carro, såklart!

Snygg tröja, Hanna! ;) hihi.

Det är inge Latinomoves ikväll, så du vet! Det är afrodans med någon annan ledare istället.

Skönt med lite pluggledigt! :D

2011-04-14 @ 14:50:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0