Film

Jag kanske ska klassa den här bloggen som filmblogg då jag skriver så mke om det, för här kommer två till tips på bra filmer!
I helgen såg jag och älskling en film som heter Little Fockers, det är en komedi där de utnyttjar efternamnet Focker väldigt mke (men inte för överdrivet). Jag tycker det var en riktigt sevärd film då det var en mysig och rolig film! :)
Sedan tänkte jag rekommendera för er som inte sett denna film. Det var länge sen jag såg den nu men kom och tänka på den precis, den är så sjukt jäkla underbar - The notebook. Det är en romantisk film och så sjukt bra! Kan ju säga att både jag och Jocke satt och snyftade till slut ;p Se den!


Xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0