Lördag

Idag har jag bara tagit det lugnt, fast dagen har gått otroligt fort ändå.. När jag hade ätit frukost bestämde jag mig för att jag skulle ut och springa lite i det otroligt vackra vädret så det gjorde jag och det var jätte härligt! Sedan bar det av med cykeln till affärn för att handla lite mat till middagen som JAG lagade. Det blev tacopaj, det gick väl lite så där bortsett från majonäs över hela tröjan, för länge i ugnen, problem med degen och bortglömda ingredienser gick det bra, den blev hur som helst god! Sedan vid sju kom Issepissenisse hit och vi tittade på The notebook men efter halva filmen ville inte datorn samarbeta längre utan den blev överhettad och det gick inte att kolla klart.. Men hur som helst var det en rolig kväll! Nu ska jag nog kolla på OC som är AAAAAAAS bra!
Xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0