Lov

Tänkte att det var dags att uppdatera lite granna.. Nu har jag looooooov, skönt som fan men samtidigt sorgligt när det är mitt sista lov nånsin (om jag inte pluggar vidare)! Nåja, nu är jag i sthlm hos min baby efter att han var hos mig hela förra veckan då han hade lov. Har det riktigt skönt, när han är i skolan är jag hemma och tar det chill, kollar på OC (älskaaaaaar!) och sitter vid datorn. Sedan när han kommer hem umgås vi, när han kommer hem om typ en timme ska vi dra till stan och köpa lite grejor och kanske ta en glass? På tal om glass, hur härligt väder är det inte?? I helgen och i måndags var det strålande sol, nu är det lite molnigt men ändå sjukt varmt, summer feeling ;D
(Bild tagen från Google.se)

Xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0