Shopping

Idag hade jag bara EN lektion mellan tolv och ett (tog självstudier) och det var hur härligt som helst. När tog man det lugnt på morgonen senast och kunde sitta och läsa i lugn och ro? Inte nog med det så var det världens sol i dag, fy fan vad härligt det var! Hur som helst, efter skolan åkte jag och mamsen till Borlänge för att lämna min klänning på uppsyning så nu ska den bli helt perfekt, wihoo! ;D Sedan åkte vi förbi kupolen lite snabbt och jag köpte dessa att ha till studenten. Efter det åkte vi förbi mammas morbror för att hämta griskött (han jobbar som slaktare och har en hel farm med grisar), BLÄÄ hatar att se dom där (OBS, HÄR BÖR JENNY SLUTA LÄSA!) upphängda styckade grisarna i taket ;s Så på vägen hem blev det att hålla för näsan hela vägen för att slippa lukta på skiten, och just nu håller mamma på och fixar med köttet i köket så håller mig på mitt rum tills hon är klar, annars spyr jag.. Börjar bli liiiiite vegetarian igen känner jag, äter för det mesta vegetariskt i skolan om det inte är något jätte gott förstås, hemma äter jag det mesta men inte korv och lite annat, börjar bli lite kinkig. Jaja nog om detta köttpratet haha, här kommer bilder på det jag köpte:
Cykelbyxor!

Haha jaa dem kanske inte är världens snyggaste men dem är perfekta att ha under klänning så man slipper tänka på att man kanske visar hela röven eller så. Ska ha dem under min studentklänning som är en aning för kort så de blir perfekta under! ;)

Xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0