UF-mässa

Igår var det UF mässa i falun i FaluKuriren arenan, det var ca 150 företag som ställde ut. Dagen var skit rolig faktiskt! Det var ju lite sådär att ha en monterplats precis vid dörren som öppnades heeeela tiden och där stod man i linne liksom, inte okej.. Men annars var det jätte kul att se alla andra företag och alla grymt snygga montrar. Man fick även se finalisterna i tävlingen Bästa UF-företag göra företagspresentation vilket också var roligt. Sedan blev det middag för hela slanten. Det bjöds på tacobufé och kladdkaka och även dansuppträdanden. Sedan var det prisutdelning i alla olika tävlingar vilket jag tyckte var jäkligt kul att se alla som vann osv. Riktig lyckad dag! Förutom brandalarm så alla på hela mässan fick gå ut, och sönderslagna rutor på bilen och snodda grejer.. Men annars: riktigt rolig dag! Tycker att alla som får chansen till UF borde ta den, man lär sig så himla mke och har jätte kul på vägen!

Igårvar det ju 1a april också och det märktes ju inte något alls lär jag säga så igårkväll var jag tvungen att försöka lura alla jag kunde bara för att. Jag och Jenny skrev samma sak till Jocke och Jonis men båda förstod att det var ett aprilskämt -.- Men sen lyckades iaf Jenny lura Carro och jag lurade mamma, score!

Vår vackra monter

Vår marknadsföringsidé - ut och "demonstrera" lite haha

Uppträdanden på scenen där det annars delades ut priser
En bild på oss kom med på deras bildspel på stora skärmen

Middags outfit:
Jeans - bikbok
Skjorta - hm

Xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0