Födelsedagar

Så vad har hänt, jo i onsdags den 10 fyllde min prins år - Graaaaattis! Äntligen kan du följa med ut :D
LOVE YOU!
Igår hade jag och Alla vår födelsedagsfest eftersom hon fyllde år dagen innan och jag idag. Vi började förfesta hemma hos Alla i hennes lägenhet och det var skit roligt, vi pratade och dansade. Sedan åkte vi in till stan för att gå in på Hökarfesten vilket jag inte tyckte var värt 180 kr för att komma in.. Så vi drog sedan vid ett och gick till donken och fyllekäkade - fy fan så gott! Tack allihop som var med för en rolig kväll! <3
Och jaa.. idag fyller jag år, 19 bast.. Åren bara flyger fram, nu vill jag faktiskt inte bli äldre.. åldersnojja redan ;p Dagen ska jag spendera med familjen, mormor och Uno och älskling som ska lyckas ta sig hit utan att spy ner hela tåget. Haha det blev hårt igår när han var ut i sthlm med sin bror <3 Vi ska iaf käka kräftor och paj och ha det roligt :) Skriver ett annat inlägg om vad jag fick senare för nu ska jag inte sitta här och mögla mer - jag fyller ju år! ;D
Xoxo ♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Jenny

Grattiiiiiis igen! (6:e gången jag säger det nu eller?) :P Jag hade jätteroligt med er igår! Och jag är så glad för din skull att du fick en stekpanna Hanna! :D

2011-08-15 @ 00:58:28
Postat av: Porrac

Tack till DIG, Hanna! :D Var en riktigt skoj kväll vi hade allihop.

Grymt mycket grattis igen!!!

2011-08-15 @ 03:00:08
Postat av: Hanna

Tack så mke tjejor! Hoppas att vi ses snart igen och har lika roligt ;D

2011-08-15 @ 23:03:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0