Göteborg

Nu tänkte jag slänga upp lite bilder från vår semesterresa!
Andra dagen åkte vi till någon strand där vid havet och badade, det var jätte fint och väldigt varmt i vattnet. Det blåste lite eftersom vi var vid havet så man kände inte att det var så jätte hett, både jag, mamma och Amanda brände oss ;p
Den här bilden tog jag till dig älskling eftersom du älskar Batman. Det var någon som hade den här bilden på sin bil där på parkeringen (:
Tredje dagen drog vi till Nordstan och shoppade lite. Amanda köpte lite tröjor och skor och jag köpte smycken :) Sedan åkte vi hem till faster igen och åt lite mat med vår kusins familj. Sedan drog ju jag, pappa och Amanda till Ullevi och kikade på fotboll - det var häftigt lär jag säga med hejjarklacken precis bredvid. Göteborg vann med 3-1 mot AIK.
Och den fjärde och sista dagen åkte vi såklart till Liseberg och var där hela dagen och bara åkte massa karuseller och spelade på spelhjulen. Vi vann både en stor toblerone och små plopp och chips! :)
Sedan bar det ju som sagt iväg hem på lördagen. Tycker att det var jätte mysigt och roligt den här ggn också i Göteborg. Det har ju blivit något av en tradition att åka dit varje sommar så antar att vi ses igen nästa år! :)

Kommentarer
Postat av: Carro - såklart!

Älska Götet! <3

Mysig liten tripp verkar det som, iaf? :)

2011-08-08 @ 02:01:12
Postat av: Jenny

Verkar som om ni hade kul så länge det vara :) Åkte ni flumride?? :D

2011-08-08 @ 13:12:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0