Tisdag

Hello! Idag har jag faktiskt gjort en hel del roliga och nödvändiga saker, ovanligt för att vara lata mig.. :P Gick upp i hyffsad tid och käkade mat sedan fixade jag till mig lite och drog till körskolan där jag klarade ytterligare ett test på datorn - Yes! Sedan åkte jag hem och pappa hjälpte mig att sätta upp min superfina väggklocka som jag fick av Rosa och Bruno i studentpresent - Tacktacktack är super nöjd! Sedan har jag hjälpt pappa att sätta upp en branddörr i pannrummet i två timmar, vilket gick riktigt bra + att det är en mindre sak att göra av alla miljoner i detta hus ;p Sedan har jag även fått lite kontakt med en tremänning från Usa idag vilket är jätte roligt :)
Imorn väntar mer teori och förhoppningsvis körning och att besöka min söta mormor och låtsas morfar Uno, och säkert en hel del annat också :)
Min fina väggklocka som kommer från Karlsson


Dagens outfit
• Skjorta - H&M
• Jeans - Berskha
Båda har jag "ärvt" av Ingrid :)
• Örhänge - 19-års present av Carro, Yume by Ellie, antar jag? ;p
Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: isse

snygg klocka, :) vi måååste träffas snart saknar dig!!! <3

2011-09-03 @ 10:25:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0