God jul!

Åh nu var den här julaftonen över lika fort som den kom. Har haft en underbar dag med mycket stim och fullt upp. Lekt med kusinerna som inte är dom tystaste, haha så nu lär jag vila öronen lite ;) Vi åt en sån GOOOOOOD julmat, helt sjukt hur gott det är, drömde till och med om maten inatt för jag längtade så mke ;p Revbensspjäll, ägghalvor, olika slags sill, hemmagjorda köttbullar, prinskorv, svampstuvningsomelett (Jag döööör), lutfisk och massa goda röror! Längtar tills imorn då det blir rester ;D Sedan kom ju tomten (mamma den här ggn) och dela ut jävligt mke paket som vanligt. Tycker nästan att det blir FÖR mke, väldigt överdrivet iaf. Jag har räknat bara för att i år och jag har nu kommit upp i 22 paket bara till mig, ni är för snälla hörni! Varav hälften är av mina föräldrar och ett av dem innehöll 2500 kr. Tycker det är helt sjukt, ni är för jävla snälla, tacktacktacktack! Kan dock inte låta bli att tänka när jag sitter där med alla paket, på alla som inte har några att fira jul med och som inte får ha en sån glad dag som jag får. En av mina paket som jag hade önskat mig var att skicka 200 kr till Läkare utan Gränser och det gjorde mina föräldrar. Sedan har jag också köpt julkort så att lite av pengarna gick till Unicef. Så lite har jag iaf gjort :) Hoppas ni alla har haft en bra julafton med era nära och kära ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0