Home

Nu är jag hemma igen, känns skönt. Mamma har julpyntat så nu är det jätte mysigt här för mig som älskar julen! Idag innan jag tog tåget åkte jag och Jocke till Gamla stan och gick runt där på gatorna och kollade också runt på deras lilla julmarknad. Har fortfarande några julklappar kvar att köpa men hittade inga där. Men jag drack glögg för första gången på den här vintern! Och dessutom som pricken över i:et så snöade det för första gången där Jocke bor när vi steg utanför dörren! :D Har värsta julkänslan nuuuu. Snart ska jag göra en tradition, att kolla femte avsnittet av Mysteriet på Greveholm och öppna lucka 5 i min choklad-kalender! Lycka! Carro du vet vad jag pratar om va? ;)

Kommentarer
Postat av: Carro - såklart!

Hehe, jag vet PRECIS vad du pratar om! Öppning av chokladkalendern ihop med avsnitt av Greveholm är ett måste varje dag fram till julafton! :D

<3

2011-12-06 @ 00:18:46
URL: http://littlemisspira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0