Idol-vinnaren 2011

JAAAAAAAAAAAAAAAA AMANDA VANN IDOL!!! Åh fy fan vad härligt, har ju hållt på henne sen de blev de elva st kvar!! Hon förtjänar verkligen platsen som etta, tkr hela idol handlar om artisteri och det vet hon verkligen vad det är. Känner på mig att det kommer gå riktigt bra för henne i framtiden, hon är en stjärna som kör helt sitt eget race! En stor inspiration för mig :) Åh längtar tills hon släpper en skiva, då blir den min direkt! (och jag som inte ens brukar köpa skivor, alltså är hon sjukt jävla bra!)
Amanda Fondell, 17 år och helt fantastisk

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja Amanda var BÄST i finalen :)

2011-12-14 @ 19:28:34
URL: http://fmylifeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0