Jeffrey Campbell

Jag är så fruktansvärt sugen på ett par Jeffrey Campbell skor! Dom är liksom fulsnygga på något sätt, dom ser lite groteska ut med platån fram och klacken som är typ tjugo cm hög. Men det är väl just det att dom är lite för mke som gör att dom blir så otroligt snygga. Synd att de kostar typ 1500 bara, det har man ju inte direkt råd med som student, men när jag jobbar då jäklar ska jag köpa mig några par!
Jeffrey Campbell Lita:
Mina absoluta favoriter! Någon som vill ge mig dem i julklapp kanske? :D




Jeffrey Campbell Foxy:



Kommentarer
Postat av: Anna

De är riktigt snygga :)

2011-12-06 @ 10:22:58
URL: http://www.accessoeramera.nu
Postat av: Jenny

Hanna jag drömmer om ett par SVARTA Jeffrey Campbell skor som de översta modellerna! Hade också tänkt lägga ut bild på blogg ju! :P

2011-12-09 @ 01:18:49
URL: http://thestoryofmylifeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0