Juldagen

Hurra för min superfeta uppdatering, jag vet! Men har haft fullt upp i dagarna, känns det som iaf.. ;p På juldagen drog jag spontant med ut eftersom alla festar den dagen. Drog först hem till söta Isse och drack och snackade lite, sen gick vi iväg hem till Janbjer där det var massa härliga tjejor. Efter ett tag drog vi ut till Hotellet då där det var sjukt mke folk (de stängde tillome dörrarna så massor kom inte in om inte det var folk som gick ut) I kön fick man se både det ena och det andra, en kille framför oss drog helt plötsligt ner brallorna så man fick sig en vacker syn o_O Väl inne på hotellet dansade vi och hade det skoj. Natten avslutades såklart på donken, vart annars liksom? ;)
Den här klänningen hade jag på mig då. (Bilden är från Tiesto i Globen då jag också hade den)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0