Lista

För att ha något att göra nu kl 2 på natten när jag ska försöka vända på dygnet. Ska upp innan sju imorn så det blir gött..


1. Namn? – Hanna Kristina Josefine Åberg
2. Exakt ålder? – Orkar inte räkna just nu men är 19 och några månader
3. Vart bor du? – I Hedemora ♥ men flyttar snart till huvudstaden
4. Bor tillsammans med? – Mamma, pappa och lillasyster
5. Husdjur? – dos gatos :¨)
6. Färg på ditt hus? – Oranget tegel 
7. När är du född? - 14 aug 1992
8. Klass? – Nu är det ju så att jag är för gammal för att gå i skolan :D
9. Vilket år tar du studenten? – 10 juni detta år, underbaraste dagen i mitt liv hitills!
10. När ska du sova ikväll? – Ska väl göra det snart om jag kan, sömnproblem is the shit..
13. Duschat idag? – Nej jag är äcklig
14. Kramat någon idag? – Ja ♥
15. Pussat någon idag? –  Ja ♥
16. Vad har du ätit? - Min egen gjorda "macaroni & cheese"
17. Dagens klädsel? – En rosa hoodie och tights. Perfekt tågrese-klädsel
18. Dagens smink? – Gårdagens festsmink minus lösögonfransarna som jag drog loss igår natt
19. Dagens sötnos? – Jockes katt Fisen som verkar älska julen eftersom han springer runt deras julgran hela tiden
20. Dagens roligaste? – Jocke
21. Har du många vänner? – Har få men underbara ♥
23. Vem kramade du senast? – Pappsen
24. Vem pussade du senast? – Jockelito 
25. Hur många har varit otrogna med dig? – Daniel som gick i min klass i fyran, med min bästis.. ;p
27. Har du pojk-/flickvän? – Jaaa (:
28. Vem pratade du med i telefon senast? – Mamma
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad det stog? – Från Jocke - Kom tillbaka, saknar dig ♥♥♥
31. Film? – Det är ju nu man ska komma på något riktigt bra, vilket jag aldrig gör.. -.- JO HARRY POTTER!!
32. Låt? – Avicii - Levels!!!
33. Mat? – Tacos ä fint dä 
34. Dryck? – Julmust
37. Stad? – London!
38. Land? - Vill besöka hela världen men av dem jag varit i säger jag Spanien
39. Ämne i skolan? – Går ju inte i skolan, är fri som en fågel!
40. År? - Snart 2012

SENASTE: 
41. Personen du tänkte på? – Amanda, eftersom jag snodde den här listan från hennes blogg
42. Drickan du drack? – Vatten
43. Gången du spydde? – På fyllan iaf. Lyckas alltid få med den här frågan på såna här listor.. ;p
44. Gången du grät? – I torsdags.
45. Pizzan du åt? – Alldeless för länge sen :O
46. Gången du var i göteborg? - I somras med familjen
47. Gången du var i stockholm? – Idag ;)
48. Gången du var hög? – Har aldrig varit...än (:
49. Personen som såg dig gråta? – Joakim


Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0