Test


Nu testar jag att skriva från Jockes IPad, verkar funka bra :) Kollade idol för ett tag sen, fy fan vad Amanda är bra. Blir helt farscinerad varje gång hon sjunger, kommer bli så grymt i Globen nästa vecka! Och jag var in och lyssnade på de olika versionen av vinnar låten, Amandas var ju bäst! Tycker Robin låter som vilken annan artist som helst, helt okej men försvinner i mängden liksom. Amanda däremot är ju helt unik och väldigt annorlunda, det gillar jag! Vad tkr ni? :)
Godnatt alla underbara!

Kommentarer
Postat av: Carro

Amanda är helt klart en unik och duktig sångerska, men jag tycker ändå Robin ska vinna. Hans version av vinnarlåten var bättre. Man hör vad han sjunger ;)

2011-12-03 @ 01:31:26
URL: http://littlemisspira.blogg.se/
Postat av: Hanna!

Är inte förvånad att du tkr Robin ska vinna, du håller ju jämt på killarna ;)

2011-12-05 @ 01:25:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0