Tiesto Club life

Okej, Globen igår var sjuuukt! Så jävla awesome alltså, fy fan! Hela Globen var en enda stor fest och det var typ 9000 pers där. Jag bara älskar sån där musik då man känner musiken i hela kroppen. Var som godis för öronen (fast igår natt när jag och Jocke försökte sova klagade båda på tinitus, men det var det lätt värt! ;D). Först spelade Nicky Romero, sedan Alesso och sedan kom självaste Tiesto och fick hela Globen att gunga, överallt dansade folk - på dansgolvet, på VIP och också på läktarna. Sedan avslutade Hardwell med lite skön musik till kl tre. Vid kl fem låg vi hemma i sängen med tinitus och det var lätt värt allt i världen, hade gjort om det tusen ggr om, om jag kunde.
Grym - Jockes favorit (:

Hardwell



Tiesto - var galet!

Hade en sån otur att jag var på toa när han körde Avicii - Levels!! Som tur var filmade älskling det. Har inte lagt upp nå videos på Youtube så här är en annan video ifrån just den låten ;D

Aaaaaah! Man ser dock inte hur galet det var där nere på dansgolvet på den här videon så lägger upp en till ;p
Den här låten spelade Nicky Romero, det är tydligen Avicii, men vad heter låten?! Så jävla bra!:
En sån sjukt grym kväll! Tack älskling för att du gillar sån här musik och fick mig att uppleva detta <3
And to all DJ´s: LOVE YOU!!
To Tiesto: Welcome to Sweden!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0