Torsdag

Idag, igår och även i förrgår har jag hjälpt pappa att bygga om i "gillestugan" på nerevåningen. Vi ska lägga golv efter vår vattenläcka sen i sommras (så här lång tid har det alltså tagit för byggpartner att fixa golvet, inte för att jag klagar, har ingen aning om hur lång tid sånt tar :P), sen ska vi sätta ny panel på väggen och måla fönster och tak och sånt. Alltså en hel del, och allt detta ska vara klart innan julafton eftersom släkten kommer hit i år. Vi brukar köra varannat år här och hos min moster :)
Annars då? Igår färgade jag håret och ögonbrynen på mig själv, det blev faktiskt bra. Ingen jätte förändring, bara mörkare så jag fick bort dem typ oranga topparna :p Sedan idag blev jag bjuden till en till gruppintervju så nu har jag två intervjuer nästa vecka - kul! (:
Jag vill ha jul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0