10/2 - 11

Idag är det ingen vanlig dag för det är pappas födelsedag hurra hurra hurra. Han fyller 46 år idag, grattis! Det har firats med presenter, thaimat och tårta. Annars har dagen spenderats med en massa skola och plugg. Jag fick även reda på att Lina brytit armen, IGEN. Hon bröt den för fem månader sen i Italien så hon missade fem veckors praktik utomlands. Nu har hon brutit den igen när den precis läkt och kan inte följa med till Sälen på sportlovet som det är tänkt. Hur kan man ha en sån otur? Usch och fy, tkr så synd om dig gumman ;(
Annars har jag klickat hem min kanske blivande studentklänning idag! Den är skit snygg verkligen, hoppas den passar för då blir den min! :)
Xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0