15/2 - 11

Sitter i skolan i väntan på att min tid hos Synsam ska komma så passar på att skriva lite här så länge. Idag stod jag i cafét i skolan och den fruktade hälsoinspektören som inte kommit på fler år kom just idag då jag stod där, hur lyckas man? Usch och fy.. Anyways, har kommit på nu dom här senaste dagarna att jag har fan bara några månader kvar i skolan, det kanske är dags att ordna upp livet och alla framtidsplaner? Så nu ska jag sätta igång och skriva ett snyggt cv och söka sommarjobb överallt, som troligtvis kan utvecklas till mer jobb! Jag har också börjat fundera på högskola osv, tänker lite på vad jag egentligen har att erbjuda arbetsgivare när det finns så många som har en bredare och djupare utbildning? Jag har dock fått nog av att plugga nu men känner lite att jag inte vet om jag är redo att kasta mig ut i "det riktiga livet" än fast samtidigt längtar jag, är väl lite rädd för alla förändringar antar jag.. Ganska många frågetecken i mitt lilla huvud som ni ser.. Så här ser mina framtidsplaner ut iaf:

♦ta studenten med bra betyg
♦sommarjobba
♦fortsätta jobba några månader och samla ihop lite cash
♦leta jobb i sthlm
♦flytta dit och bosätta mig där med ett jobb jag är riktigt nöjd med!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0