24/2 - 11

Idag åkte alla treor som ville till Sandviken för att gå på en högskole/universitets mässa, jag tog chansen att följa med. Jag vet ju inte riktigt vad jag vill göra efter gymnasiet eller vad jag vill jobba med, vet att jag vill jobba med kläder men exakt vad har jag ingen aning om. Så vi gick runt där och fick lite inspiration och lyssnade på vad alla olika skolor har att erbjuda. Vet inte om jag blev någe klokare men har fått med mig en massa olika kataloger hem om skolorna jag är mest intresserad av så ska läsa igenom dom och se om det finns något som passar. Jag är ju inte så speciellt sugen på att gå fler år i skolan, har fått nog av det.. Så om jag ska plugga vidare kommer det nog högst bli ett år med bara några få kurser. Är sugen på någon typ av styling kurser (kläder alltså).
Idag blev det ingen dans heller pga att jag inte har någon möjlighet att komma dit.. Fan jag som ville dansa, det är så kul! Ingen träning alls den här veckan alltså, tur att hela nästa vecka kommer bestå av träning ;p Nu ska jag plugga det sista, sen tar jag bannemig lov (förutom imorn då men det är bara några få lektioner) vilket behövs, har varit helt slut hela den här veckan.
Framtid..

Xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0