3/2 - 11

De senaste dagarna har jag känt mig väldigt trött och nu vet jag varför, jag har blivit sjuk igen.. Har jätte ont i halsen så jag är hemma och vilar upp mig idag, måste bli bättre tills imorn för då ska jag åka till mina älskling. Tur att vi inte har så jätte mke i skolan nu så jag har "tid att vara sjuk", har bara en enda läxa den här veckan, känns helt sjukt. Har liksom tid att läsa, kolla på serier och sånt som jag annars aldrig hinner typ. Igår var jag tillomed med Isse efter skolan och det var jäkligt länge sen jag hann umgås med någon på en skoldag lär jag säga ;P Så himla skönt att jag bara har fyra månader kvar med skola och läxor!! Idag ska jag bara kolla på serier, filmer och läsa böcker. Vilken drömdag (förutom att jag är sjuk då..)
Xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0