9/2 - 11

Idag har det vart skola och en massa plugg som gäller, försöker göra så mke som möjligt nu när jag är i skolan i och med att jag varit sjuk och för att jag vill få så bra betyg som möjligt nu när jag snart går ut, slut spurten liksom! Efter skolan var jag på mammas jobb och sen gick jag till mormor och Uno med massa kakor. Jag har kommit i underfund med en sak: jag känner mig nästan jämt trött och hinner knappt någonting för dagarna går så fort, veckorna rusar fram, är redan 18 liksom. Jag ska försöka ta vara på dagarna mer och umgås med dom jag tycker om istället för att sitta hemma och klaga på att jag inte hinner kolla alla bloggar jag följer varje dag eller kolla på serier, saker jag ändå bara gör för att ha något roligt att göra varje dag. Eller att jag stannar hemma för att jag känner mig trött, men man blir pigg av att vara omkring folk man tycker om! Så nu är det slut tjatat, nu ska jag försöka njuta av livets alla goda delar.
Här kommer en dagens outfit:
Tights - H&Ms såklart
Linne - Gina
Tröja - Gina (julklapp av min söta lillsyster)
Det blev platt hår idag! :O

Xoxo

Kommentarer
Postat av: Carro, såklart!

Fin outfit och kloka funderingar! :)

2011-02-10 @ 15:18:50
URL: http://littlemisspira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0