Alla hjärtans dag

Ja idag är det då alla hjärtans dag och det är såna här dagar man känner av långdistansförhållanden, kan ju inte umgås med min älskade :(. Fast iof varför är den här dagen så speciell? Man borde vara kärleksfull varenda dag! Men det här inlägget tillägnas ändå till min prins Joakim Vitrera Fernandez. Jag älskar dig baby och det kommer jag alltid göra. Du känner mig som ingen annan gör, du vet hemligheter som ingen annan vet och jag vet att du aldrig skulle föra dem vidare. Du finns alltid där när jag behöver dig som mest (och annars också). Efter allt vi har gått igenom vet jag att du alltid kommer stå kvar där hos mig i slutändan. Du är en helt underbar människa, du är inte som alla andra. Jag är så otroligt glad att jag träffat dig, att just du såg mina bilder på hemsidan snyggast. Jag hoppas att du alltid kommer vara min och att vi kommer åldras tillsammans, vill så gärna ha dig bredvid mig när jag är en gammal skrumpen tant! Jag längtar tills jag får starta ett "riktigt liv" med dig ♥
Min present - hans favoritgodsaker

Och älskling skickade en söt grej över internet. Man fick välja en speciell plats och han valde den plats där vi träffades första gången :')

Xoxo

Kommentarer
Postat av: isabelle

asså ä ni inte för gulliga???? ;)

ååå brejk ä ju as gött, mmm :)

2011-02-15 @ 11:04:39
URL: http://isabellejd.blogg.se/
Postat av: Hanna

Haha :)

2011-02-15 @ 15:24:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0