Bus

För några år sedan använde jag den här produkten väldigt mke men nu var det länge sen så jag bestämde mig för att köpa den igen. Dove summer glow är en body lotion som gör att man får en lätt brun färg på kroppen. Jag tycker den här är jätte bra eftersom den är lätt att applicera, man får inga fläckar som det lätt kan bli av andra BUS produkter, man får en naturlig färg, den är billig och räcker länge, den luktar dessutom helt okej. Med denna lotion får man bygga upp färgen, alltså ju fler gånger man har på desto brunare blir man. Jag tycker personligen att det är snyggast med en brun färg på kroppen och känner mig redan fräschare av att bara haft på den en enda gång. Den här produkten är ett jätte bra tips för dem som vill få en lätt brun färg och som inte har råd att sola i solarium flera gånger i månaden.
Xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0