Dans

Nu tänkte jag bara berätta om mina favorit filmer, vilket är dansfilmer! Och inte vilken dans som helst då utan hiphop dans, älskar att kolla på det, ser så lätt och coolt ut, önskar jag kunde dansa så. Jag älskar ju att dansa, har dansat sen jag var liten då jag och kompisarna kom på egna danser till olika låtar och jämt uppträdde på skolavslutningar. Nu när jag blivit äldre är det svårt, finns inte många grupper eller så man kan vara med i ;/ Mina favoriter är Step up filmerna, kan kolla på dom hur många ggr som helst! Kom just på att jag inte sett ettan så laddar ner den nu!
Love

Xoxo

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej jag har hittat hit ;) du blir inte av med mig :P

Kommentar till ovan: Jävla Hedemora! (att vi inte kan göra sånt kul alltså) Glá helg!

2011-02-11 @ 17:11:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0