Klänningar

I fredags kom klänningen och den var verkligen skit snygg, är as nöjd! Den passar jätte bra, älskar färgen och volangerna samt stenarna på. Åååh vill använda den nu! ;D I går åkte jag, älsklingen och mamma till borlänge för att titta på balklänningar och jag hittade en jag också är skit nöjd över! Vilket flyt man har :) Jag ville inte ha en "klassisk balklänning" med sånt där konstigt tyg och som är för mycket. Den här klänningen är ganska enkel men ändå jätte snygg, det bästa är nog att jag kommer kunna använda den igen på andra fina tillställningar! :)
Annars har det inte hänt mke i helgen, älsklingen lyckades ta sig hit i snökaoset fast dock 4 timmar sent.. Vi tittade på Unstoppable igår och den var faktiskt rätt spännande och bra. http://www.youtube.com/watch?v=JM-0Ywc7wNY
Studentklänning 360 kr


Balklänning 1500 kr

Xoxo

Kommentarer
Postat av: Carro

Fiiint! :D Den där studentklänningen var verkligen din stil. ;)

2011-02-14 @ 21:21:10
Postat av: Hanna

JAG VET! Är så ruskigt nöjd ;D

2011-02-14 @ 22:03:49
URL: http://byhanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0