Life

Åh vad jag vill åka utomlands, vill besöka alla ställen i världen! Plötsligt handlar mke om utomlands, vi har nu bestämt att vi ska åka till London med klassen. Jag har alltid velat åka till London! Åh det ska bli så kuuul, längtar! Har kollat klart på hela Satc serien nu ännu en gång och i slutet är ju Carrie i Paris, man blir ju laaagomt sugen på att åka utomlands då också :) Vill gå ut skolan nu och börja jobba så jag kan åka utomlands, längtar tills jag kan resa med min pojkvän och med mina vänner!
Annars älskar jag Sex and the city. Satc för mig är äkta kärlek! Någon som vet om böckerna finns att läsa här i Sverige, och hur man får tag i dom? Vill gärna läsa dom/den :)
Xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0