Loooooov!

Nu har jag looooooov, helt fucking underbart!! Har "firat" dagen med att köpa massa födelsedagspresenter till mamma efter skolan och lämnat ut ansökningar om sommarjobb. Sedan på kvällen kom mormor och Uno hit på fika och en massa prat för att fira mamma och pappa som fyllt/fyller snart, trevligt (: Och nyss tittade jag och Amandus på Step up, första filmen och åt massa gott. Älskar ju dansfilmer och den här var också bra, lite seg men bra. Tycker de andra två är bättre, framför allt tvåan då de dansar i regnet! ♥ Nu tror jag faktiskt att jag ska lägga mig snart för att läsa lite Harry Potter - fången från azkaban hur länge jag vill bara för att fira att det är underbart lov! Känner mig "fri" att bara göra det jag känner för för första gången på säkert flera månader så nu ska jag ta vara på den här tiden :)


Every second chance begin with a first step

Xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0