Sjuk..

I fredags gick jag till skolan och sen drog jag till sthlm, vilket inte var så bra gjort eftersom jag blev mer sjuk under helgen så idag fick jag vara hemma igen och vila, men det känns bättre nu iaf. Fasen jag som ville träna ;( Vi har hur som helst inte gjort mke under helgen, på fredan åkte vi till stan och köpte lite skidgrejer, vi åker ju till Sälen om tre veckor! :) Sedan har vi bara varit hemma och chillat, vi har tittat på Vampire diaries som har börjat igen! Sedan tittade vi på Up in the air som vi hört ska vara bra, typ "2010s bästa komedi" tror jag det var, fast den var inte alls speciellt rolig.. Men det var iaf en gullig film. När vi hade sett den kunde vi inte låta bli att börja titta på Paranormal activity 2 kl två på natten. Och den var mke bättre och läskigare än ettan tycker jag, det var mer handling i den här filmen. Men ett minus var att en bebis "flög" i filmen hah.
http://www.youtube.com/watch?v=_m-Da8Tz4_E
http://www.youtube.com/watch?v=07XbSk7Rjt4
Xoxo

Kommentarer
Postat av: isse

iiiih vampire börjar på fredag :D

2011-02-07 @ 17:17:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0