trött..

Igår var det skola som gällde hela dan, sedan blev det träning. Det gick dock inte så bra, var så jäkla trött, somnade rätt tidigt sen när jag kom hem. Idag har det också varit massa plugg och sedan gick jag till körskolan och tränade teori. Det går inge vidare alltså.. känner inte att jag lär mig något när dom krånglar till frågorna med massa svar som är snarlika.. För ett tag sedan fick jag hjälp med att sy ihop lite kläder, två trasiga toppar och två par jeans som skulle sys upp :) Nu ska jag gå och sova, är så trött hela tiden, what´s up liksom?? ;s Ska köra en fuling och ta mig en sovmorgon imorn, hoppas jag är lite piggare då..
Juste, i helgen var jag så himla duktig tkr jag. Åt inte så himla mke skitsaker faktiskt. Hade köpt godis men det var så mke kvar efter lördan att jag har sparat en hel påse tills på fredag och jag har inte ens rört påsen än! Det går bra nu :)
Xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0