Uppsats

Är tvungen att lägga upp den här uppsatsen eftersom jag är så himla nöjd och glad. På svenskan har vi skrivit en uppsats om nätdejting som träning till nationella provet uppsats på svenska B. Jag är ju ingen skrivare kan jag säga, får nästan aldrig bra betyg på skrivupg (uppsatser osv) men på den här uppsatsen fick jag VG +!! Och Berit sa att det är väldigt svårt att få högt betyg på nationella i svenska B. Är så himla nöjd, och Berit var så nöjd hon med, hon tyckte att inledning/avslutning och att jag hade vävt in allt man skulle ha med jätte bra, hon tyckte även att min arbetsmetod var jätte bra. Hon sa även att den i stort sätt var klar för att sättas in i en tidning som artikel! Det enda som fattades för ett MVG var att ha mer jämförelser med och det var något jag hade tänkt på men som jag inte hade tiden att få med bara. Det här är liksom ett mirakel för att vara från mig ;p
Xoxo

Kommentarer
Postat av: Carro

BRA jobbat, Hanniz! :D

2011-02-16 @ 20:42:17
Postat av: Hanna

JA VET! Fan vad nöjd jag är :)

2011-02-16 @ 20:45:40
URL: http://byhanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0