16/1 - 11

I helgen har jag vart med min älsklings kille som kom hit i fredags, vi kollade på filmen Buried den kvällen. Kan ju inte påstå att det hände så mycket i filmen men den hade ett rörande slut. Igår kom det en tjej och hennes två barn och köpta mina två hamstrar, så nu har jag inte dem kvar.. Känns rätt skönt eftersom jag inte har tid för dem, men jobbigt att inte veta hur de har det nu..
Senare på kvällen åkte familjen till mormor och Uno och åt en jätte god middag - lutfisk, köttbullar, prinskorv, Janssons frestelse, ett litet julbord kan man väl säga ;p Till efterrätt blev det glass och inlagda päron och persikor - mums! Var riktigt trevligt, önskar att vi gjorde det oftare. På kvällen tittade vi på And soon the darkness, det var en riktigt bra film. Skräck/thriller är det, rekomenderar :)
Idag åkte Jocke hem, blev dock massa knas med tågen (SOM VANLIGT) så han fick stanna lite längre. SJ alltså..
http://www.youtube.com/watch?v=GO8BZF_yNBA&feature=fvw
Xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0