18/1 - 10

Idag har det vart skola på schemat, UF en hel del, vi har tränat till företagspresentationen. Efter skolan gick jag och Jenny till körskolan och tränade lite teori, det går väl sådär, tycker det är lite svårt med alla olika skyltar och att allt kan betyda så lika.. När jag kom hem satt jag igång och bakade.... LUSSEBULLAR! Lite sen jag vet men vi har inte bakat några den här julen så kände mig tvungen ;p Bättre sent än aldrig. Dom vart iaf väldigt goda så jag är nöjd :) De blev dock mer som en enda stor lussebulle istället för fler små, allt sjönk ihop till ett, menmen..
Idag är det även en speciell dag, jo jag och min kära pojkvän har varit tillsammans i 3 år och 7 månader idag! Grattis älskling, älskar dig super mycket :) Hoppas på många många fler månader med dig <3


<3

Xoxo

Kommentarer
Postat av: isse

naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaw grattis bästis så gulliga ni e !!!! :) <3

2011-01-19 @ 15:24:11
Postat av: Hanna

Isse: Taaaaack :) <3

2011-01-19 @ 21:44:37
URL: http://byhanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0