20/1 - 11

Idag har det inte hänt mke inte, hände inte mycket i skolan heller.. Dock hade jag och Jenny företagspresentation för hp2 och ekonomitvåorna! Jag tycker att det gick as bra faktiskt, var inte så himla nervös och gjorde inte bort mig eller något. Är JÄTTENÖJD! :) Så nu är det bara för Juryn kvar.. men det går nog också bra. 
Annars då, har tränat Latin moves som jag testades idag, det var kul faktiskt, mycket latinska steg, tråkigt bara att det var så pass mke folk att man knappt kunde göra rörelserna ;p
Sedan har jag bara pluggat en del idag, har ju alltid ett helt lass varje dag -.-. Har bl a prov imorn men det funkar nog, har dock inte orkat plugga ordentligt.. Men nu ska jag lägga mig och sova så skönt, ska upp tidigt för att hinna packa inför sthlm som jag åker till imorn :)
Bäst!

Xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0