25/1 - 11

Idag hade vi företagspresentation för juryn och jag måste säga att jag trodde att jag inte skulle bli nå nervös men då hade jag fel alltså, det var ju nästan läskigare inför dom eftersom de dömer och tittar på allt man säger och gör. Det kändes som att presentationen gick sämre än för tvåorna faktiskt om jag ska vara ärlig, och intervjudelen var ju hemsk. De frågade massa frågor och vi svarade kort sen blev det typ 20 sekunders tystnad så det kändes som att man stod där och bara skämde ut sig men Bo sa att en av frågorna jag svarade på om lönsamhet blev dom "mäkta imponerade av" och Marika sa att de tyckte vi va jätte bra. Så de kanske finns en chans att vi går vidare ändå, fast vet inte om jag vill det ens. Klart vi vill vinna och vara bäst i Hda men då ska man väl hålla på och presentera för fler och det vet jag inte om jag är så sugen på ;p En sak som var så jäkla rolig var när Jenny skulle inleda med vår affärsidé då hon sa "vi säljer armband till kvänn.." - hon skulle säga "till kvinnor och män". HAHA gud vad roligt jag hade åt det där sen alltså. Har trackat henne på facebook och kallar henne numer för Kvänn, stackars Jenny haha ;P
Efter skolan gick jag till körskolan och jag lär väl säga att det går lite sådär, det känns inte som att jag lär mig något när man inte får reda på de rätta svaren på de frågor man svarat fel på.. Jag skrev iaf in mig på en kurs på fredag "Risk1:an", den måste man ha gått för att ta körkort. Det handlar om droger och sånt och kostar 800 :-. Lika bra att få det gjort så jag tog chansen och skrev in mig nu :)
Förövrigt är det förjävla mke plugg redan i skolan och jag spyr på det alltså -.- Och så är man jätte trött till på köpet, tror jag håller på att bli sjuk :( Aja nu ska jag sova, Gnite

Xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0