27/1 - 11

Idag när jag och Jenny stod i cafét upptäckte vi lite grejer på lagret, massor av drickor som hade gått ut. Vi fick stå där och hälla ut 36 Pepsiburkar, det var en konstig känsla måste jag säga och de som såg det såg helt förskräckta ut haha ;p Dyrbar dricka minsann.
När jag var på väg hem med bussen kom jag och tänka på en grej, det känns som igår men det var i feman/sexan kanske som jag jämt tänkte "shiit tänk att vara så stor att man går i tredje ring!". Det kändes jätte långt dit men jag lär säga att tiden har gått så jäkla fort, nu är jag redan här, har bara ett halvår kvar till och med.. Aja nu ska jag dra och träna, jiiiiihaaa ;)
Här kommer två träningsoutfits:
Träningstights - julklapp (vet inte vart de är köpta)
Vit tröja - Bikbok
Röd tshirt - Adidas

Xoxo

Kommentarer
Postat av: isse

snygga träningskläder ;)

2011-01-28 @ 17:21:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0