28/1 - 11

Imorse gjorde jag kursen Riskettan, den höll på i tre timmar och handlar om alkohol och droger i trafiken. Det mesta visste man ju om redan men det var ändå intressant och man blev mer uppmärksam på alla konsekvenser. Det var som en vanlig föreläsning, filmer och även diskussion. Skönt att Cicci var där så man hade någon att prata med iaf :) Härligt att ha den kursen gjord nu iaf :) Sedan hade jag bara en lektion, skulle ha spanska också men de skulle kolla en film som jag missat en tredje del av så jag och Isse drog när läraren gått, härligt att hon såg oss sen bara haha ;p Sedan tog vi våra fredagsärenden (hah), vi gick och skaffade en klipptid till henne och köpte lite godis till mig :) Sen tog vi sällskap hem, niiice <3 Idag kommer min älskling såklart, och även Lina, vilken drömhelg (: Nu ska jag nog plugga några grejer, sen får vi se.
Här kommer en fredagsoutfit:
Tunika - H&M
Skärp - Glitter (tror jag)
Halsband, armband - Present av bästaisse

Xoxo

Kommentarer
Postat av: isse

hahah så ägt när jag såg att hon kom å vi börja kuta, haha våra fredagsärenden e toppen :) <3

2011-01-28 @ 17:22:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0