30/1 - 11

Igår hängde jag, älskling och Lina här hemma hos mig. Fanns inte mke att göra precis.. Vi åt tacos med familjen och jag och Lina spelade Just Dance. Senare på kvällen tittade jag och älskling på filmen "Love and other drugs", den sägs ju vara rätt bra men det var den verkligen inte, visst den var rätt gullig men den var så himla seg! Vi stoppade filmen tre gånger och hade flera timmars paus emellan liksom.. http://www.youtube.com/watch?v=Kf8kTBqOxz0
Senare var vi bara tvungna att se klart en film på tv som slutade tre, den var helt störd alltså. "Fear" heter den och är en rätt gammal film. http://www.youtube.com/watch?v=iWWxwVQH9qo
Idag gick vi upp vid tio för att Jockes tåg gick vid halv ett, alla andra tåg var fullbokade :( Sedan följde jag med mormor, Uno och Lina till gammelmormor, tänkte att man lär nog passa på att träffa henne så mke som möjligt nu när hon varit in på sjukhus flera gånger på så kort tid ;/ Trevligt hade vi iaf där vi satt och fikade :)
Lina
Uno


Gammelmormor & mormor i bakgrunden

Xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0