Bloggare

Tänkte skriva lite om vilka bloggar jag följer och tycker är bra så here it goes!
Blondinbella:
Jag älskar hennes blogg! Den är bra för att hon inte håller på och tramsar som de flesta andra stora bloggarna, hon är mogen för sin ålder och ger väldigt många nyttiga tips om t ex jobb, självkänsla osv. Har köpt hennes bok om självkänsla till och med :)
Kenza:
Hennes blogg följer jag nog bara för kläderna, hon gör så himla snygga outfits och dessutom är hon riktigt snygg själv! Hon skriver nästan bara om vad hon gör om dagarna annars.
Kissie:
Jag följer hennes blogg dels för att hon ser ut som en barbie och beter sig som en, och dels för att hon säger och hittar på så dumma saker ;p
Gaybloggen:
Hans blogg läser jag för att det är roligt att se en kille som är gay och vågar stå ut och visa det. Han skriver många tips och fungerar som ett bollplank för andra personer som är gay.
Paow & Dessie:
Skriver de här två under samma rubrik för att de är så lika och jag läser deras bloggar av samma anledning. Jag tyckte det var kul förut och läsa om dom för att de försökte se ut och vara som en barbie hela tiden. Nu läser jag för att det är kul att se hur mycket de har förändrats båda två.
Foki:
Läser hennes blogg för att den och hon är så himla gullig, allt är rosa med rosetter och goda bakelser. Älskar hennes blogg när hon är utomlands, så himla fina bilder.
Annie Lindblad:
Inte så känd bloggerska men hon är paows bästa vän. Hennes blogg läser jag enbart för outfitsen som är grymma!
Isabelle Strömberg:
Ny bloggerska. Gillar hennes blogg för att hon tar så fina bilder, outfitsen är snygga och hon är jätte söt!
Och så läser jag såklart några vänners bloggar :)
Xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0