Första skoldagen

Hej! Idag var då första skoldagen efter lovet och fasen vad trött jag var och är pga det. Kunde inte sova eftersom min dygnsrytm är lite rubbad så sov 4 timmar kanske, och det är för lite för mig! Iof är jag trött om jag sover 12 timmar också.. Det var rätt skönt att komma till skolan ändå och få uppgifter att göra och så :) Slutade tre och jag har verkligen inte gjort någonting.. för det första sov jag när jag kom hem och sen har jag varit så himla trött att jag inte orkat göra något. Det är inte förens nu som jag börjar bli lite pigg och orkar sitta vid datorn ;p så typiskt att man ska bli pigg när man ska sova snart..
En sak jag iaf orkar göra, nästan jämt, är att titta på Sex And The City, det är den bästa serien ever <3
Kärlek

Xoxo

Kommentarer
Postat av: keela

det är jag mycket väl medveten om :)

2011-01-12 @ 07:48:36
URL: http://keeela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0