Foundation

Nu tänkte jag tipsa om en foundation som jag använder just nu. Jag brukar vanligtvis använda flytande foundation men nu har jag bytt. För några år sedan (nu låter jag as gammal..) brukade jag använda denna foundation ihop med en flytande för att det skulle täcka mer. Nu använder jag bara den här och jag måste säga att den är verkligen grym, den täcker och håller väldigt bra. Det är Dream matte mousse från Mabelline jag pratar om! Den är alltså i mousseform och funkar jätte bra för er som har blank hy då den mattar ner mycket och den passar även jätte bra för att täcka finnar, ärr och röda partier. Jag använder nr 030 SAND, den passar bra för mig som har en rätt ljus hy med en gulaktig ton i.
Xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0