Go´kväll

Idag har dagen bestått utav nästan bara UF, vi har fyra timmar med det på schemat på torsdagar. Nästa vecka ska vi ha en företagspresentation inför handelstvåor och ekonomtvåor, ungefär 30 pers, yes.. Och veckan därpå den 25:e ska vi ha företagspresentation inför en jury och tävla i titeln Bästa företag. Så vi har tränat inför det, skrivit manus, gjort powerpoint, övat inför lärarna osv. Börjar bli nervöst redan nu, men man är ju bara nervös inför tvåorna - om man gör bort sig ser man ju dem varje dag i skolan ;p
Åt precis mat, en jättegod fiskgryta. Kom från min kokbok jag fick i julklapp! Till maten tittade vi på Go´kväll där min faster Mia var med på Gör Om Mig, hon fick ny färg, ny frisyr och nya kläder. Hon blev skit snygg! :)
Gracelet UF

Xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0